Rezultati projekta GOZDOVI IZOBRAŽUJEJO IN POVEZUJEJO VSE IN VSAKOGAR
ERASMUS+ projekt v katerem so sodelovali partnerji SGLZŠ Postojna; Večstopenjska šola Opcine – Istituto Comprensivo con lingua d’insegnamento, Svetovanje, izobraževanje in oblikovanje Zdenka Žakelj s.p., in Osnovna šola Miroslava Vilharja Postojna, se zaključuje. V tem dvoletnem projektu so nastali rezultati kot odziv na potrebe družbe. Učne težave ali bolje rečeno učni izzivi so tema, ki jo naslavljajo tako učitelji in strokovnjaki, kot tudi starši. Glavni krivec za tovrstne izzive je naš način življenja, povezan s hitrim tempom in časom, preživetim pred zasloni. Čas prebit v naravi pa ima ravno nasprotne učinek, ki med drugim pozitivno vplivajo na kognitivni razvoj in zdravje otrok. Igra v naravi stimulira otrokovo domišljijo, kreativnost, spodbuja kognitivno fleksibilnost, kapaciteto reševanja problemov, samodisciplino in še mnogo drugega. S to tematiko oziroma oblikovanjem programov za učenje v naravi, gozdu se je ukvarjalo partnerstvo .
Glavni rezultat projekta je bil oblikovanje in izvedba didaktičnih programov gozdne pedagogike, ki se izvajajo v učilnici v naravi (gozdu) za otroke z manj priložnostmi in vedenjskimi izzivi ter usposabljanje učiteljev za izvedbo teh programov. Nastal je priročnik s primeri programov gozdne pedagogike in delovnimi listi. Priročnik je prosto dostopen na spletnih straneh partnerjev pod opisom projekta. Nastal je tudi kratek video na temo izvajanja dveh programov gozdne pedagogike ter poročilo o pilotnih preizkusih programov v katerih je sodelovalo 276 otrok in učiteljev. Projekt je sofinancirala EU.