Pisanje in branje

Če bi vprašali učence skupine »Z gibalnimi igrami do boljše bralne zmožnosti prvošolcev”, ali je pisanje besed zabavno, bi vam odgovorili da je. Sploh če besede pišeš tako, da se zraven voziš z vozičkom.

Dejavnost je potekala v obliki štafetne igre. Na učiteljev znak, se je prvi učenec ekipe z vozičkom peljal na drugo stran telovadnice in na podlago postavi črko, ki ustreza prvemu glasu besede, ki jo je morala ekipa napisati. Ko se je vrnil na začetno mesto je s »pisanjem« nadaljeval drugi v ekipi. Zmagala je tista skupina, ki je prva napisala besedo.

Ker  je učencem pisanje vzelo veliko energije, je sledilo branje. Tokrat malo drugače. Učenci so si v knjižnem kotičku izbrali knjigo ter si našli prostor kjerkoli v razredu in brali. Nekateri so knjige listali, drugi so »brali« ilustracije, nekateri pa so se preizkušali v »pravem« branju.